søndag den 20. maj 2012

:)

I mandags startede bachelor igen! Det var rigtig rart at vi allesammen var samlet igen, da bachelor aftener altid er super sjove og hyggelige.
Om onsdagen tog Alex og jeg hen i mallen efter skole. Vi har det altid super sjovt sammen, så det var også rigtig hyggeligt :)
Om torsdagen tog Jackie mig med hen til den her butik hvor jeg fik min cap and gown. Det er den hat og kappe som vi skal have på til graduation. Normalt graduerer man jo kun når man er senior, men på min skole for udvekslingselever lov til at gå med klassen da det er en del af den amerikanske oplevelse :D Jeg glæder mig super meget til graduation som er på onsdag! Det bliver også rigtig sørgeligt, men en mega fed oplevelse.
Om aftenen tog jeg med Carly hen til et fitness center hvor vi tog en klasse. Det var en bodymax klasse, som var ret intens, men også super god. Det var rigtig hyggeligt, da vi fik tilbringt lidt tid sammen også :)
Fredag efter skole hentede Maggie mig fra skole og så tog vi hen i mallen sammen. Når jeg sådan tit skriver at jeg er henne i mallen, så er det aldrig rigtig den samme. Der ligger fem store malls omkring hvor vi bor, så vi tager hen til forskellige hver gang :) Det var rigtig hyggeligt også, da jg ikke har været sammen med hende siden prom! Vi har begge rigtig travlt nemlig..
Efter mallen smed Maggie mig af hjemme ved min veninde Kylee. Hun holdte nemlig en afskedsfest, da hun skal fytte til Idaho efter skolen er ovre. Det er jo helt vildt sørgeligt, men på samme tid så når jeg også skal hjem påvirker det mig ikke rigtig så meget, som det gør nogle af vores fælles venner. Men en ting er i hvert fald sikkert, at jeg kommer til at savne hende rigtig meget! Der var en 10-12 mennesker, så vi spiste, svømmede og havde det bare rigitg sjovt. Senere hen på aftenen, tog vi hen i en park og bare sad og snakkede på græsset. Det var en rigtig god afskedsfest. Super hyggeligt, men igen også ret sørgelig da det jo var en afskedsfest.
Så har vi også fået en ny hest! Jeg har tidligere skrevet om at en mand fra Danmark kom og kiggede på stalden, og han har då valgt at have sin hest her, Den er SÅ stor! Dens ryg er på højde med mig! Og så er den relateret til en eller anden rigtig kendt væddeløbshest. Så det er rigtig fedt. De er så flotte at kigge på herude i haven.
Næste uge er min sidste uge i skolen! Det er så sørgeligt at det hele lakker mod enden. Det er ikke rigtig gået op for mig endnu. Det føles som om der er tre uger tilbage og ikke tre dage.. Jeg ville ønske jeg havde mere tid, that's for sure!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar